Lau Urtaroak

Lehenengo mailako ikasleek lau urtaroei buruzko antzerkia eskeini digute. Primeran egin dute gure antzezleek!!

Euskaraz Hitz Egin!

HH5Ako ikasleek bideo hau egin dute euskaraz hitz egitera animatzeko. Eskerrik asko neska-mutilak!!

Bigarren mailakoak Asteme, Oilarqueen eta Katukoren bila

Aurreko ostiralean, bigarren mailako neska-mutikoek herriko kaleetan zehar irteera egin zuten inauterietako pertsonaien bila. primeran pasa zuten eta zuek ere beraien ibilbidearen partaide egin nahi zaituztete.

Telefono aldaketa

Kaixo familiak,

Hezkuntza Sailak telefono sarea aldatu digu. Hori dela eta, telefono zenbaki berriak ditugu. Oraingoz, bi telefonoak erabilgarri daude baina oporren bueltan, betiko telefonoak ez du balioko. Hona hemen zenbaki berriak:

• Gamon Handi (Eraikin nagusia):  943899138
  • Gamon Txiki (Mandoegiko eraikina):  943899139

Euskal Herriko Emakume Ospetsuak

Martxoaren 8a aitzaki hartuta, gure ikasleek Euskal Herriko Emakume Ospetsuen erruleta osatu dute. Sartu, denak ezagutzen dituzuen ikusteko!

Aurrematrikula 2021-2022

Aurrematrikula-epea irekitzear da. zatoz gure ikastetxea ezagutzera!

Zorionak eta urte berri on!

Cristobal Gamon ikastetxetik gabon zoriontsuak (eta osasauntsuak) eta urte berri on bat opa dizuegu.

Gaurko eguneko argazki eta bideoak hemen dituzue ikusgai.

TXAK PLANET

TXAC PLANET ekimen berria abian jarri da. Haurrei zuzendutako telesaila da, eta kolektibo honi pentsaera konputazionalaren logika eta teknologia informatikoaren alfabetizazioa txikitatik hurbiltzea du helburu. TXAC PLANET abenduaren 14an estreinatu zen lehen aldiz, ETB3n, 20:30ean.

TXAC PLANET telesailaren lehenengo denboraldiak 30 atal ditu eta atal bakoitzak 5 eta 6 minutu arteko iraupena du. Era berean, horietako bakoitzak bi kontzeptu konputazional ditu eta horien gainean era ausart eta intuitiboan lan egin behar da. Haur eta gazteengana iristen da (4-14 urte bitarte) eta haien artean elkarreragin dezakete (iTV).

30 atal horiek honako data hauetan emango dira:

. Abenduak 14-18: ETB3n egunero bi pieza, 20:30ean

. Abenduak 21-22-23: ETB3n egunero bi pieza, 20:30ean

. Abenduak 28-29-30: ETB3n egunero bi pieza, 20:30ean

. Urtarrilak 4-5-7-8: ETB3n egunero bi pieza, 20:30ean

Era berean, jakinarazi nahi dizuegu TXAC PLANET telesailak, modu ludiko eta deskonektatuan programatzen irakasten duena (Interneterako sarbiderik gabe), Toolbox.Academy plataforman oinarrituta dagoela (https://toolbox.academy/es/). Programazio-ingurune bat da, hainbat ataza ebaztea ahalbidetzen duena, telesailak aurkezten dituen kontzeptuen inguruan lan egiteko.Plataforma doakoa da eta Internetera konektatutako edozein gailutatik eskura daiteke.

Piezak ETB3n eman ondoren, 3 klubeko euskarri digitaletan egongo dira eskuragarri: web orrian (www.eitb.eus/txacplanet), APP-ean eta HbbTV-n edo konektatutako telebisten botoi gorrian.

Euskaraldia hasi da!

Lan bikaina 50/50 proiektuan

Gure ikastetxean egin dugun lan onaren ondorioz, Oarsoaldeako Partzuergoak sustatutako 50/50 proiektuan 3.505,81€ko irabazia izan du ikastetxeak. Diru hau ikasleek egindako proposamenetan erabiliko du ikastetxeak. ZORIONAK GUZTIOI!!

Jangelako oharra

Idatzi honen bitartez, familiei jangelari buruzko informazio orokorra bidali nahi dizuegu. Aurreko ikasturtearen hasieran gai hau azaltzeko bilera egin genuen gurasoekin.
Aurten COVIDarengatik ezinezkoa izango da.

IKasturte Bukaera

6.Mailakoei Agurra

Jangelako Langileen Agurra

Ondo Pasa Oporretan!

Muxuak Guztiontzat!

Laura Cidoncha Marrazki Lehiaketan Garaile

Laura Cidoncha Granado ikasleak irabazi du Oarsoaldeko  Eskola Kirolak antolatutako marrazki lehiaketa. ZORIONAK LAURA!

Eskola-jardueraren etetea

COVID-19 koronabirusak EAEko lurralde osoan izandako aurrerapenaren aurrean, eta Eusko Jaurlaritzako Osasun Sailaren jarraibideei jarraituz, zirkular honen bidez jakinarazten dizuegu Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxe guztien eskola-jarduera presentziala aldi baterako eteteko hartutako erabakiaren berri. Etenaldi horrek 15 eguneko iraupena izango du bihartik aurrera, martxoaren 13tik aurrera.

Bizikasi-Bat 2019-20

Bizikasi-BAT

Bizikasi, elkarbizitza positiboa sustatzeko eta eskola jazarpenaren aurkako ekimena da. Prebentzioa da eskola jazarpena saihesteko modurik eraginkorrena. Eskola jazarpena ekiditeko hezkuntza-komunitateko pertsona eta kolektibo guztien partaidetza eta konpromisoa behar da.
Aurten, Cristobal Gamonen, BAT talde dinamizatzailea eratu dugu. BAT (Bullying-aren Aurkako Taldea); ikastetxeko zuzendariak , ikasketaburuak, aholkulari eta bizikidetza arloaz arduratzen den irakasleak osatzen dute. Talde honek koordinatuko du jazarpen-kasuak ebazteko prozesua.
Familiekin lan egiteko asmoz, Hezkuntza Sailak gai honi buruz prestatu duen materiala zuen eskura jarri dugu.

Inauteriak 2020

Aurtengo inauterietan Jolasen eta Jostailuen gaia jorratu dugu.

2020 Inauteriak

Gaurkoan Inauteri koloretsuak ospatu ditugu gure ikastetxean. Argazkian sakatuta argazki guztiak izango dituzue ikusgai.

2020 kaldereroak

Urtero bezala, gure ikastetxeko ikasleek Kaldereroak ospatu zituzten, familiak lagun izan genituelarik ibilbidean nahiz patioan eginiko harreran.

Azpiko irudian sakatuta, arratsalde horretako argazkiak ikusi ahal izango dituzue.

sukaldaritza

Inaxio Muguruza

Aurreko astean Inaxio Muguruza sukaldaria izan genuen gurean bosgarren mailako ikasleekin elikadura osasuntsuaren inguruan hitz egiteko eta baita produktu, testura, zapore ezberdinak beraie helarazteko.

Hemen ikus ditzakezue ekitaldiko irudiak.

Alba Parron

Alba Parronek idazlan txapelketa irabazi du.

Alba Parrón ikasleak Dastamenaren eta Produktuaren eguneko idazlan txapelketa irabazi du. Sari bezala gure ikastetxean izan zen Inaxio Muguruza sukaldariak Irunen duen Atalaia jatetxean bazkari bat irabazi du.

ZORIONAK ALBA ETA ESKERRIK ASKO INAXIO!

ERROR (no puede mostrarse el objeto)

Uneko Gunearen Egutegiak